مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-19بين الملل

گروه رسانه ای وابسته به ارتش عراق: حمله به پایگاه هوایی «بلد»، تروریستی است


گروه رسانه ای «الاعلام الامنی» (وابسته به ارتش عراق)، طی بیانیه ای به حمله راکتی شب گذشته به پایگاه هوایی بلد که آشیانه جنگنده های اف 16 است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه رسانه ای الاعلام الامنی (وابسته به شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدامات شنیع علیه تاسیسات نظامی ما، با پاسخ محکم نیروهای امنیتی قهرمان عراق همراه خواهد شد که در دفاع از توانمندی ها و امکانات کشور از جمله این پایگاه هوایی کوتاهی نخواهد کرد.

پایگاهی که جنگنده های نیروی هوایی عراق (F_16) که استفاده از آنها در مبارزه با تروریسم مشهود است، را در خود جای داده است.

در پایان این بیانیه تاکید شد که اقدام عاملان این حمله راکتی، یک اقدام تروریستی به شمار می آید.

منابع خبری شامگاه یک شنبه از حمله راکتی به پایگاه هوایی بلد عراق خبر دادند و اعلام کردند که دست کم صدای پنج انفجار در نزدیکی این پایگاه هوایی شنیده شد.

پایگاه خبری صابرین نیوز نیز خبر داد که شرکت پیمانکار نظامی سالی پورتر وابسته به ارتش اشغالگر آمریکا، مستقر در پایگاه هوایی بلد، هدف شلیک چند راکت قرار گرفته است.

منابع خبری نیز اعلام کردند که صدای آژیرهای خطر از بخش آمریکایی پایگاه نظامی بلند شنیده شده و خودروهای امداد به سوی این پایگاه رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه رسانه ای وابسته به ارتش عراق: حمله به پایگاه هوایی «بلد»، تروریستی است

گروه رسانه ای وابسته به ارتش عراق: حمله به پایگاه هوایی «بلد»، تروریستی است