مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-19پزشكي

کرونای انگلیسی در کمین کودکان و جوانان/خانواده ها فرزندان خود را بیرون نبرند


متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس گفت: خانواده ها فرزندان خود را بیرون نبرند، کرونای جهش یافته انگلیسی نسبت به پیک های قبلی کرونای چینی که بچه ها کمتر علامت دار و درگیر می شدند، - ایسنا/هرمزگان متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس گفت: خانواده ها فرزندان خود را بیرون نبرند، کرونای جهش یافته انگلیسی نسبت به پیک های قبلی کرونای چینی که بچه ها کمتر علامت دار و درگیر می شدند، کودکان و جوانان را نیز درگیر می کند.

دکتر الهام براهیمی قلعه قاضی در گفت و گو با ایسنا، افزود: کرونا یک ویروس هزار چهره است ما نمی توانیم رفتارش را پیش بینی کنیم و هر روز با تغییرات ژنتیکی که در خود ایجاد می کند رفتارهای به خصوصی را از خودش بروز می دهد.

وی اضافه کرد: همه گروهای سنی می توانند در معرض خطر باشند پس باید از خود و اطرافیان مان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراقبت کنیم.

این متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری عنوان کرد: ما چون در پاندمی کرونا هستیم حتما کوچکترین علامت به ویژه در افراد سالمند و افرادی که بیماری های زمینه ای دارند را جدی بگیریم.

براهیمی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی به ویژه کادر درمان و افرادی که بیماری های زمینه ای دارند اظهار کرد: هم اکنون ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی در کمین کودکان و جوانان/خانواده ها فرزندان خود را بیرون نبرند

کرونای انگلیسی در کمین کودکان و جوانان/خانواده ها فرزندان خود را بیرون نبرند