مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-19اقتصادي

تکمیل سامانه گرمسیری ایلام 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمام پروژه های بزرگی چون سامانه گرمسیری نیازمند یک عزم جدی است، گفت: این طرح یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل شدن نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح سامانه گرمسیری در مهران اظهار کرد: سامانه گرمسیری یکی از طرح های مهم استان در حوزه کشاورزی و توسعه اراضی آبی است که دو فاز آن در استان کرمانشاه و دو فاز در استان ایلام اجرا شده اکنون در تلاش هستیم تا با تزریق اعتبار فاز سه آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه این طرح اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان نیاز دارد، گفت: با پیگیرهای به عمل آمده در تلاشیم تا در جلسات آینده با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و نیرو هم از اعتبارات استانی و هم اعتبارات ملی بهره گیریم.

نوذری بیان کرد: اتمام پروژه های بزرگی چون سامانه گرمسیری نیازمند یک عزم جدی است، یکی از اولویت های مهم استان اتمام طرح های مهم و نیمه تمام استان تا پایان دولت است.

استاندار ایلام با بیان اینکه هفته گذشته در دیدار با مسئولان سامانه گرمسیری خواستار تزریق اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه مهم در راستای اجرایی شدن شعار سال شدیم، ابراز کرد: این پروژه حیاتی می تواند باعث تحول در حوزه کشاورزی و اشتغال استان شود و ما تلاش خواهیم کرد تا انشاالله به سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سامانه گرمسیری ایلام 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل سامانه گرمسیری ایلام 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد