مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-19اقتصادي

غول های صنعتی که هوای مردم ایلام را ندارند!/ از تخریب جنگل تا خاک زاگرس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، یکی از موضوعات تکراری صنایع آلایندگی مواد ناشی از تولید محصولات این کارخانه هاست که هرساله در حال افزایش است؛ کارخانه هایی که تاسیس آنها هرچند باعث اشتغال زایی و کمک اقتصادی به استان محروم ایلام می شود، اما در همین حین تخریب محیط زیست و آسیب رسیدن به طبیعت و عوامل انسانی را نیز به دنبال دارد.

زمانی مسوولان در نشست ها و جلسات مختلف در حال بررسی عوامل این آلودگی ها و راهکارهایی برای مسئله محیطی هستند که دیگر جانی برای طبیعت، آرامشی برای پرندگان، حیوانات و گیاهان نمانده است و در همین سایه بی توجهی های مسوولین قطعاً در آینده باید با فاجعه انسانی نیز روبرو شد.

قطعاً استان ایلام محروم و کوچک در آینده دچار آلودگی های نه تنها زیست محیطی بلکه آلایندگی های هوا خواهد شد؛ استانی که نه صنعتی است و نه مدرن چرا باید با این همه آلایندگی ها روبرو باشد و در آینده از آن به عنوان استانی آلوده نام ببرند.

چندی پیش افشار خسروی زاد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام با ورود به ماجرای آلایندگی ها به عنوان مدعی العموم از مسوولان صنایع تولیدی خواست ظرف مدت معین نسبت به رفع آلایندگی ها اقدام کنند با این حال بی توجهی مدیران صنایع برای رفع این آلودگی های زیست محیطی کماکان مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غول های صنعتی که هوای مردم ایلام را ندارند!/ از تخریب جنگل تا خاک زاگرس

غول های صنعتی که هوای مردم ایلام را ندارند!/ از تخریب جنگل تا خاک زاگرس