مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 20:402021-04-18ورزشي

تساوی رئال مادرید مقابل ختافه به نفع بارسلونا و اتلتیکومادرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین شب از بازی های هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) دو دیدار انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال رئال مادرید در خانه رقیب همشهری خود تیم ختافه به تساوی بدون گل بسنده کرد.

- دیدارهای هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا با تساوی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در یک بازی خارج از خانه و برد پرگل ویارئال برابر لوانته پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در آخرین شب از بازی های هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) دو دیدار انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال رئال مادرید در خانه رقیب همشهری خود تیم ختافه به تساوی بدون گل بسنده کرد.

رئال مادرید در حالی به یک امتیاز این بازی قناعت کرد که با هشت غایب از جمله سرخیو راموس، رافائل واران، فرلان مندی، کاسمیرو، ادن ازار و فدریکو والورده به میدان رفت.

این نتیجه رئال مادرید را با 67 امتیاز در رده دوم جدول نگه داشت هرچند فاصله کهکشانی ها را با اتلتیکومادرید صدرنشین جدول نسبت به هفته گذشته، به سه امتیاز افزایش داد.

علاوه بر این اکنون بارسلونای 65 امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده این شانس را دارد که با کسب پیروزی در بازی معوقه اش رده دوم را از رئال مادرید پس بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی رئال مادرید مقابل ختافه به نفع بارسلونا و اتلتیکومادرید

تساوی رئال مادرید مقابل ختافه به نفع بارسلونا و اتلتیکومادرید