مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 19:502021-04-18سياسي

مطالبه تشکل های دانشجویی برای ساخت بیمارستان حاشیه شهر مشهد


تشکل های دانشجویی مشهد در نامه ای خطاب به استاندار خراسان رضوی خواستار تسریع در ساخت و رفع موانع پیشرفت پروژه بیمارستان حاشیه شهر مشهد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، تشکل های دانشجویی مشهد در نامه ای خطاب به استاندار خراسان رضوی خواستار تسریع در ساخت و رفع موانع پیشرفت پروژه بیمارستان حاشیه شهر مشهد شدند.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای محمدصادق معتمدیان استاندار محترم خراسان رضوی با سلام و احترام انقلاب اسلامی بی تردید یکی از نعمات بزرگ الهی بر ملت ایران بود که هدف اصلی آن نیز از جنس هدف بعثت انبیا و جهت استقرار عدالت است.

طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم با وجود دستاوردهای فراوان نظام اسلامی در اجرای عدالت هنوز فاصله زیادی با شاخص های مورد توقع در عرصه عدالت وجود دارد که نیاز دو چندان کار جهادی و کارشناسی در این میدان را یادآوری می کند.

جنبش های دانشجویی نیز هر گاه به میدان عدالت خواهی پای نهادند و فارغ از هرگونه مصلحت اندیشی و منفعت طلبی به مطالبه حقوق عامه مردم پرداختند، ثابت کردند که جریان هایی قدرتمند برای حرکت در مسیر استقرار عدالت هستند.

هم اکنون نیز با توجه به طرح دوباره مسئله ای فراموش شده که سود و منفعت آن متوجه بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت محروم حاشیه شهر مشهد است ایفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه تشکل های دانشجویی برای ساخت بیمارستان حاشیه شهر مشهد

مطالبه تشکل های دانشجویی برای ساخت بیمارستان حاشیه شهر مشهد