مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 19:402021-04-18اقتصادي

در روزگار کرونا نیازمند اکسیژن اند!


یک فعال حوزه صنایع دستی با اشاره به وضعیت دلخراش هنرمندانی که این روزها بیکار شده اند، گفت: بسیاری از هنرمندان در این مدت تغییر شغل داده اند.

- یک فعال حوزه صنایع دستی با اشاره به وضعیت دلخراش هنرمندانی که این روزها بیکار شده اند، گفت: بسیاری از هنرمندان در این مدت تغییر شغل داده اند.

 در جریان هستم که برخی از هنرمندان هم اکنون یا در اسنپ کار می کنند یا اینکه محصولاتشان را دست فروشی می کنند.

محمد بنی جواد، هنرمند صنایع دستی در گفت وگویی ایسنا درباره وضعیت هنرمندان این حوزه در دوران کرونا، با بیان اینکه با توجه به اینکه تمام نمایشگاه ها در این مدت کنسل شده بودند، ضربه بزرگی به فعالان حوزه صنایع دستی وارد شد ، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه ها در شهرهای مختلف به افزایش فروش و جلب مشتری از شهرهای مختلف بسیار کمک می کرد؛ این در حالی است که الان نزدیک به 14 ماه می شود که هیچ نمایشگاهی برگزار نشده و متاسفانه حمایتی هم از ما صورت نگرفته است.

او ادامه داد: قرار بود وام هایی به ما تعلق بگیرد که حداقل بتوانیم تا زمانی که وضعیت بهتر شود کسب و کارمان را سرپا نگه داریم، اما پس از اینکه ثبت نام کردیم، گفتند که باید منتظر بمانید تا وام به شما تعلق بگیرد؛ اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و از اطرافیان هم که می پرسیم به آنها هم هنوز تعلق نگرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روزگار کرونا نیازمند اکسیژن اند!

در روزگار کرونا نیازمند اکسیژن اند!