مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 19:252021-04-18اقتصادي

کارخانه قند 80 ساله ورامین در آستانه بازگشایی


روزهای زیادی است که مردم ورامین از بسته شدن درب کارخانه قند که روزی برای خود در کشور و حتی جهان اسم و رسمی داشت، ناراحت هستند و حال خبرها حکایت از آن دارد که قرار است بزودی مسئولان این کارخانه را از این سکوت غمبار نجات دهند و مردم ورامین همگی منتظر بازگشایی این کارخانه هستند.

- ایسنا/تهران روزهای زیادی است که مردم ورامین از بسته شدن درب کارخانه قند که روزی برای خود در کشور و حتی جهان اسم و رسمی داشت، ناراحت هستند و حال خبرها حکایت از آن دارد که قرار است بزودی مسئولان این کارخانه را از این سکوت غمبار نجات دهند و مردم ورامین همگی منتظر بازگشایی این کارخانه هستند.

کارخانه قند ورامین بعد سالها تعطیلی در آستانه بازگشایی است؛ از سال 88 مراحل تولید قند در این کارخانه حذف و در آن فقط شکر سفید تولید می کردند.

این کارخانه در خصوص شکر سفید تولید بسیار خوبی داشته که با عدم مدیریت مدیران کارخانه و ضعف برخی مدیران در سطح وزارتخانه این کارخانه بزرگ تعطیل شد.

حال سالها از تعطیلی این کارخانه خوش نام می گذرد و با پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی و مطالعه گری رسانه ها، خبرهایی از طرف فرماندار و دادستان شهرستان ورامین به گوش می رسد که کارخانه قند در آستانه بازگشایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه قند 80 ساله ورامین در آستانه بازگشایی

کارخانه قند 80 ساله ورامین در آستانه بازگشایی