مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-18اقتصادي

برنامه ریزی برای اشتغالزایی 5 هزار مددجوی زنجانی در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ایجاد 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان در برنامه کاری این نهاد درسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها قرار گرفت.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای دو طرح راهبری شغلی و هدایت شغلی در کمیته امداد استان اظهار کرد: در مبحث راهبری شغلی مددجویان به یک کارآفرین موفق در زمینه اجرای طرح معرفی و افراد راهبر بعد از تولید محصول توسط مددجویان که آموزش های لازم را فرا گرفته اند، کالا را با قیمت عادلانه خریداری می کنند و محصول را روانه بازار می کنند.

وی تصریح کرد: در بحث هدایت شغلی نیز که در دو بخش انجام می شود اجرای طرح توسط خود مددجو انجام شده و دیگری بحث کاریابی است که مددجویان بیکار به واحدهای کار یابی معرفی و به کار مشغول می شوند.

صفری با بیان اینکه رابطه معناداری بین کارآفرینی و نوآوری وجود دارد افزود: در سال جاری برنامه ریزی شده تا با نگاه کارآفرینی طرح های جدید و نوآور در استان ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سال گذشته حدود 105 میلیارد تومان برای مددجویان زنجانی اشتغالزایی و کاریابی ایجاد شده و برنامه ریزی ما برای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ایجاد 5 هزار فرصت شغلی جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اشتغالزایی 5 هزار مددجوی زنجانی در سال جاری

برنامه ریزی برای اشتغالزایی 5 هزار مددجوی زنجانی در سال جاری