مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-18بين الملل

تشکیل کمیته تعیین ساز و کارهای قانونی خروج آمریکا از عراق


نخست وزیر عراق از تشکیل یک کمیته نظامی-فنی برای ایجاد ساز و کارهای خروج نظامیان آمریکا از عراق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر عراق از تشکیل یک کمیته نظامی فنی برای تعیین ساز و کارهای خروج نظامیان آمریکا از عراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، مصطفی الکاظمی در ضیافت افطار با حضور فرماندهان و افسران دستگاه های امنیتی و نظامی عراق گفت: ما به دنبال آمادگی بیشتر نیروهای عراقی برای به عهده گرفتن وظایف امنیتی در مقابله با بقایای داعش، موفق شدیم که از طریق گفت وگوی سازنده، واقعی و مسئولانه سازو کارهای قانونی و زمانی برای عقب نشینی نیروهای ائتلاف بین المللی را اعمال کنیم.

وی افزود: هنوز چالش ها و نیازهایی وجود دارد که به تدریج رفع خواهد شد تا آمادگی کامل برای به عهده گرفتن همه مسئولیت پیدا کنیم.

نخست وزیر عراق گفت: ما یک کمیته نظامی متخصص تشکیل دادیم تا نیازها و ضروریات عراق و ساز و کارهای تحویل گرفتن مسئولیت از نیروهای ائتلاف بین المللی را تعیین کنیم.

الکاظمی در پایان گفت: عراق کشور ساده ای در منطقه نیست.

عراق کشوری است که میراث تاریخی عمیق و در هم آمیخته ای در منطقه دارد و قهرمانان این کشور کسانی هستند که تروریسم را شکست دادند و وظیفه ما رساندن نهادهای نظامی و امنیتی به بالاترین سطح عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته تعیین ساز و کارهای قانونی خروج آمریکا از عراق

تشکیل کمیته تعیین ساز و کارهای قانونی خروج آمریکا از عراق