مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-18اقتصادي

بازی گرانی با نهاده های دامی/ قیمت ها همچنان «آزاد» است!


بازی گرانی با نهاده های دامی همچنان ادامه دارد؛ مرغداران گلایه می کنند که خوراک مرغ گران و قیمت ها همچنان «آزاد» است! - خبرگزاری فارس- سمنان: همین چندی پیش بود که وزیر بهداشت، بخش مهمی از شیوع کرونا را به صف های مرغ مربوط دانسته و گفته بود: آنچه از موارد بستری می بینید، ناشی از بی توجهی های قبل از سفرها به خصوص بازارهای شلوغ، صف های طولانی و درهم فشرده مرغ است .

مردم روزهای قبل از عید نوروز با صف های طویل خرید مرغ گذراندند و در بازار آزاد، قیمت مرغ حتی تا 40 هزار تومان در هر کیلوگرم هم رسید تا جایی که آمارها نشان دادند افزایش 100 درصدی قیمت مرغ ثبت شده است.

آن زمان، گزارش های رسمی از افزایش بیش از 100 درصدی قیمت مرغ در پایان سال گذشته خبر می داد؛ هر چند که در بازار قیمت ها تا بیش از این میزان نیز افزایش داشت و درنهایت مسؤولان صف های مرغ را با گرانی مرغ چاره کردند! قیمت مصوب مرغ افزایش یافت؛ اما گویا همین عدد نزدیک به 25 هزار تومان هم مرغداران را راضی نمی کند؛ زرگران ، یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است که نرسیدن نهاده های دامی جدید به واحدهای تولیدکننده مرغ، احتمال افزایش دوباره قیمت این محصول در هفته های آینده را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی گرانی با نهاده های دامی/ قیمت ها همچنان «آزاد» است!

بازی گرانی با نهاده های دامی/ قیمت ها همچنان «آزاد» است!