مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-18اقتصادي

ابتلای 1200 نفر در اتوبوسرانی به کرونا/ وضعیت اتوبوس های پایتخت در موج چهارم


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توضیحاتی درباره آمار ابتلا به کرونا در اتوبوسرانی، سرانجام واکسیناسیون رانندگان اتوبوس و زمان افزایش نرخ کرایه بلیت اتوبوس توضیحاتی ارائه داد.

- خبرگزاری فارس، گروه شهری:اتوبوسرانی تهران با حدود 5500 نیرو در بخش عمومی و خصوصی فعال است و هر چند در شرایط ازدحام جمعیت در اتوبوس ها و واگن های مترو وجود ندارد و راهکار مقابله با این موضوع توسعه حمل و نقل عمومی و خرید اتوبوس ها و واگن های جدید برای مترو است.

درباره آخرین پیگیری های انجام شده برای واکسیناسیون رانندگان اتوبوس، میزان مبتلایان و متوفیان کرونا در تاکسیرانی، ضدعفونی اتوبوس های پایتخت، آمار مسافران اتوبوس با توجه به اجرای محدودیت های تردد، سرانجام خرید اتوبوس برای پایتخت، تغییر نرخ بلیت اتوبوس و مباحث دیگر با محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است.

زمان واکسیناسیون رانندگان اتوبوس سرانجام تأمین واکسن کرونا برای رانندگان اتوبوس به کجا رسید و چه زمانی قرار است راننده های اتوبوس در مقابل ویروس کووید ـ 19 واکسینه شوند؟ مدتی پیش یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران آمار رانندگان اتوبوس را از ما سوال کردند و طی نامه ای خواستار اعلام آمار رانندگان شدند ما این آمار را تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 1200 نفر در اتوبوسرانی به کرونا/ وضعیت اتوبوس های پایتخت در موج چهارم

ابتلای 1200 نفر در اتوبوسرانی به کرونا/ وضعیت اتوبوس های پایتخت در موج چهارم