مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-18ورزشي

گلزنی طارمی در شب برتری پورتو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که برخلاف دو بازی اخیرش مهدی طارمی را به عنوان مهاجم نوک در جمع 11 بازیکن اصلی داشت، - پورتو در حالی موفق به کسب پیروزی مقابل ناسیونال شد که مهاجم ایرانی اش توانست گلزنی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که برخلاف دو بازی اخیرش مهدی طارمی را به عنوان مهاجم نوک در جمع 11 بازیکن اصلی داشت، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه مادیرا فونچال با تیم قعرنشین ناسیونال دیدار کرد.

ناسیونال در دقیقه 6 صاحب یک ضربه پنالتی شد و می توانست در این مسابقه خانگی از یاران طارمی پیش بیفتد، اما اِبِر بسا این فرصت عالی را هدر داد و نتوانست پنالتی به دست آمده مقابل پورتو را تبدیل به گل کند.

در ادامه پورتو بازی را در دست گرفت و روی فشار زیادی که به خط دفاعی ناسیونال وارد می کرد، موفق شد در دقیقه 20 توسط ستاره ایرانی اش گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

مهدی طارمی با هجوم به سمت دروازه بان ناسیونال به دنبال توپ گیری بود که توپ پس از برخورد به او مقابل پای خسوس کرونا افتاد تا او با پاس در عرض دوباره طارمی را صاحب توپ کند و این ملی پوش ایرانی با شوت زمینی نخستین گل تیمش را بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزنی طارمی در شب برتری پورتو

گلزنی طارمی در شب برتری پورتو