مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 18:052021-04-18سياسي

جزییات عروج شهادت گونه سردار حجازی از زبان سخنگوی سپاه پاسداران


سخنگوی سپاه پاسداران با بیان جزییات عروج شهادت گونه سردار حجازی گفت: تقریباً در هنگام اذان مغرب و عشاء امروز روح این شهید بزرگوار ملکوتی شد و به همرزمان شهید و برادر شهید بزرگوارش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، سردار رمضان شریف در ارتباط تلفنی با شبکه خبر افزود: مردم ما با چهره و خدمات ارزنده این فرمانده شجاع، مخلص و پرکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آشنایی دارند.

وی ادامه داد: سردار حجازی در دوران دفاع مقدس نقش عمده ای در تأسیس، سازماندهی نیروی انسانی و تشکل رزمندگان دوران دفاع مقدس در قرارگاه های عملیاتی اصلی و مهم جبهه بر عهده داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: سردار حجازی به مدت 10 سال فرمانده نیروی مقاومت بسیج بود و زحمات زیادی برای سازماندهی بسیج بعد از دوران دفاع مقدس کشید و همچنین مقطع کوتاهی را به عنوان رییس ستاد مشترک سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه و در نهایت حدود 8 سال به اتفاق سردار سلیمانی در جبهه مقاومت در خدمت امت اسلامی بودند.

وی افزود: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی با پیشنهاد سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سردار حجازی به جانشینی فرماندهی نیروی قدس منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عروج شهادت گونه سردار حجازی از زبان سخنگوی سپاه پاسداران

جزییات عروج شهادت گونه سردار حجازی از زبان سخنگوی سپاه پاسداران