مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 18:052021-04-18سياسي

ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب خوش درخشیده است


ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیده و آنچه در توان و اختیار داشته را برای دفاع از کشور به میدان آورده و شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز در پایان جلسه  در ادامه به وقایع ابتدای انقلاب و تلاش عده ای برای انحلال ارتش اشاره و ابراز کرد: در ابتدای انقلاب برخی گروه های چپ و منافقین با برگزاری تظاهرات مختلف به دنبال انحلال ارتش و ایجاد ارتشی جدید و خلقی بودند.

وی افزود: فشار سنگینی روی امام خمینی(ره) بود که دستور انحلال ارتش را بدهند؛ اما امام(ره) با ایستادگی و مقاومت ارتش را حفظ کردند.

مروی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مصداق اِنَّ الْمُوْمِنَ یَنْظُرُ بِنُورِ الله بودند، تصریح کرد: بدنه ارتش انسان هایی مسلمان، با ایمان، وطن دوست و همراه با انقلاب و ملت بودند و حقیقتاً ارتش فرزندان غیور این ملت و اسلام است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام خمینی(ره)، ارتش که یک سرمایه بزرگ برای ملت ایران بود را حفظ کرد و به خدمت انقلاب اسلامی درآورد، عنوان کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیده و آنچه در توان و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب خوش درخشیده است

ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب خوش درخشیده است