مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 17:552021-04-18سياسي

ارتش پشتوانه ای مقتدر برای حراست از کیان جمهوری اسلامی


علیرضا آشناگر استاندار سمنان با تبریک روز ارتش از این نیرو به عنوان پشتوانه ای مقتدر برای حراست از کیان جمهوری اسلامی نام برد.

- ایسنا/سمنان علیرضا آشناگر استاندار سمنان با تبریک روز ارتش از این نیرو به عنوان پشتوانه ای مقتدر برای حراست از کیان جمهوری اسلامی نام برد.

علیرضا آشناگر ؛ استاندار سمنان با صدور پیامی فرارسیدن روز 29 فروردین ؛ روز ارتش را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است : 29 فروردین هر سال در تاریخ باشکوه این مرز و بوم بنام دلاورانی مزین گردیده که همواره یادآور حماسه آفرینی ، پایمردی غیرت و مردم داری اند .

غیورمردانی که در کارزار دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آوردند.

امروز ارتش پر افتخار ایران اسلامی با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه سار خودباوری ، خوداتکایی و نوآوری به عنوان پشتوانه ای مورد اعتماد و مقتدر برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و سایر ملت های منطقه است و علاوه بر ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند خود در مواقع حساس و پر خطر و بویژه در حوادث طبیعی نیز همواره در خدمت و کنار مردم بوده و در کمک رسانی به آسیب دیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش پشتوانه ای مقتدر برای حراست از کیان جمهوری اسلامی

ارتش پشتوانه ای مقتدر برای حراست از کیان جمهوری اسلامی