مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-18پزشكي

614 بیمار کرونایی در دزفول فوت کرده اند/ فوت 96 نفر در فروردین


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: از اسفند سال 98 تا 28 فروردین سال جاری، 614 بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دزفول از تست های منفی بیشتر است که این امر نشان دهنده گردش بالای ویروس در این شهرستان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با ابراز نگرانی نسبت به افزایش آمار فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان در چند روز اخیر، افزود: در فروردین سال جاری، 96 نفر در دزفول بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند که این آمار نگران کننده است.

قمیشی یادآور شد: در پیک های قبلی اکثر فوتی ها دارای سن بالای 60 سال و یا بیماری های زمینه ای بودند اما در موج فعلی بستری و فوتی به جمعیت با سن متوسط منتقل شده است و تعداد زیادی از فوتی ها کمتر از 60 سال سن دارند؛ همچنین 15 درصد از فوتی های ناشی از کرونا در دزفول در پیک فعلی بدون بیماری زمینه ای بوده اند که این امر به دلیل چرخش بالای ویروس انگلیسی و درصد بالای کشندگی آن است؛ ضمن اینکه درصد بالایی از بیماران نیز زمانی به بیمارستان مراجعه می کنند که بدن آنها درگیری زیادی با ویروس پیدا کرده است.

*بستری 67 نفر در یک روز وی با اشاره به شیب صعودی ابتلاء به کرونا در دزفول در فروردین ماه، گفت: در دو، سه روز گذشته با کاهش آمار مراجعه افراد به بیمارستان بزرگ دزفول مواجه بودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

614 بیمار کرونایی در دزفول فوت کرده اند/ فوت 96 نفر در فروردین

614 بیمار کرونایی در دزفول فوت کرده اند/ فوت 96 نفر در فروردین