مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-18سياسي

پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات رویکرد جدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر این که نظام سلطه به دنبال تحریف مبانی انقلاب اسلامی است، گفت: بر این اساس پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات رکن برنامه ها در همه استان ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، نصرت الله لطفی دقایقی پیش در مراسم تکریم و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به این که 24 دستگاه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عضویت دارند، اظهار کرد: همه ما افتخارمان خادمی مردم بصیر، فهیم، زمان شناس، دشمن شناس و عامل به وظیفه است.

وی با تاکید بر این که رسالت عظیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبلیغ با ریشه دینی و قرآنی است، افزود: کار اصلی را خود مردم در دوران انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و سایر دوره ها انجام دادند و در همه عرصه ها سربلند بیرون آمدند ضمن اینکه تبلیغ دین خدا و شعائر اسلامی مبنای بین همه ارگان ها برای اجرای برنامه های انقلابی در سراسر کشور به ویژه استان یزد وجود دارد که این هماهنگی و انسجام، یک اصل اساسی برای پیشبرد برنامه هاست.

وی ادامه داد: امروز که نظام سلطه، تحریف مبنانی انقلاب را مدنظر قرار داده و در راستای آن تلاش می کند، سرلوحه همه برنامه های ما باید پاسخ به شبهات به شکل علمی و باورپذیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات رویکرد جدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات رویکرد جدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است