مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-18سياسي

نادری: هیات های نظارت بر انتخابات شوراها به هیچ فرد فاسدی رحم نخواهند کرد


رییس هیات عالی نظارت استان تهران گفت: از کلیه اعضای هیات های نظارت اکیدا می خواهیم به هیچ عنوان به افراد فاسد رحم نکنند تا شورای شهری سالم، جامع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هشتمین جلسه  مشترک  اعضای هیات و ستاد نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ری  و بخش های پنج گانه، به میزبانی هیأت نظارت بخش مرکزی با حضور احمد نادری نماینده محترم مردم تهران و رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر در استان تهران و جمعی از اعضای ستاد هیأت عالی نظارت برگزار گردید.

    مجید زارعی رییس هیأت نظارت شهرستان ری، در آغاز با اشاره به فعالیت هیأت نظارت ری گفت: در این مدت با هدف هم افزایی و هماهنگی بین اعضای ستاد شهرستان و بخش ها 7 جلسه مشترک آموزشی برگزار شده است که در هر جلسه حدود 60 نفر ازاعضای هیأت و ستاد بخش های 5گانه حضور داشته اند.

 وی افزود: به جهت افزایش دانش انتخاباتی مردم  تا کنون با برگزاری دو نشست خبری با حضور 20رسانه محلی شهرستان با سلایق مختلف سیاسی و همچنین به جهت همکاری با هیات اجرایی با حضور مستمر و موثر 14جلسه بررسی پرونده های داوطلبین را داشته ایم.

  در ادامه احمد نادری رییس هیات عالی نظارت استان تهران ضمن تاکید بر رعایت حق الناس و اینکه تایید صلاحیت ها حق نظام است اظهار داشت: تاکنون با رد صلاحیت های  10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادری: هیات های نظارت بر انتخابات شوراها به هیچ فرد فاسدی رحم نخواهند کرد

نادری: هیات های نظارت بر انتخابات شوراها به هیچ فرد فاسدی رحم نخواهند کرد