مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-18بين الملل

آمریکا افغانستان برنمی گردد/ مذاکرات وین سازنده بوده است!


مشاور امنیت ملی آمریکا امروز بدون اشاره به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت در سال 2018 میلادی، ادعا کرد: مذاکرات وین سازنده بوده است! - مشاور امنیت ملی آمریکا امروز بدون اشاره به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت در سال 2018 میلادی، ادعا کرد: مذاکرات وین سازنده بوده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز بدون اشاره به اینکه کشورش در سال 2018 میلادی به صورت یکجانبه قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و از توافق بین المللی برجام بیرون رفت، در خصوص مذاکرات جاری در وین اعلام کرد: گفتگوها در وین سازنده بوده است.

مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه اضافه کرد: آمریکا تحریم ها علیه ایران را بر نخواهد داشت مگر آنکه اطمینان پیدا کند که ایران به تعهدات هسته ای خود پایبند خواهد شد.

وی در بخش دیگری از مصاحبه با فاکس نیوز ادعا کرد: جو بایدن رییس جمهور آمریکا قصدی برای بازگرداندن نظامیان آمریکایی به افغانستان ندارد.

این در حالیست که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در هفته های گذشته گفته بود: وقت آن است که طولانی ترین جنگ آمریکا در افغانستان را به اتمام برسانیم.

آمریکا دیگر در عملیات های نظامی افغانستان شرکت نخواهد کرد؛ ولی به انجام امور دیپلماتیک و بشردوستانه و کمک به دولت این کشور ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا افغانستان برنمی گردد/ مذاکرات وین سازنده بوده است!

آمریکا افغانستان برنمی گردد/ مذاکرات وین سازنده بوده است!