مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:102021-04-18سياسي

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بر واکسیناسیون رایگان علیه کووید19 در قالب نظام شبکه و طبق اولویت بندی صورت گرفته، تاکید کرد.

- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بر واکسیناسیون رایگان علیه کووید19 در قالب نظام شبکه و طبق اولویت بندی صورت گرفته، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی، گفت: ما قطعا متعهد هستیم و واکسیناسیون بحث دیروز و امروز نیست و همه کسانی که در حوزه سلامت کار می کنند و حتی عزیزان سازمان جهانی بهداشت، کشورهای همسایه و.

می دانند که ما یکی از قوی ترین نظام شبکه ها را در سطح منطقه داریم.

واکسیناسیون رایگان کرونا در نظام شبکه کشور و براساس اولویت بندی وی افزود: ما همواره واکسیناسیون روتین کشور را رایگان انجام دادیم و بحث دیروز و امروز نیست.

در مورد واکسن کرونا هم آن واکسنی که در سطح شبکه توزیع شود قطعا رایگان خواهد بود و این موضوع قطعی است و به هیچ وجه بحث اینکه بخواهیم پولی از کسی بگیریم وجود ندارد.

اگر در اولویت نیستید صبر کنید تا نوبت تان شود رییسی تاکید کرد: اگر کسی در اولویت دریافت واکسن نباشد باید صبر کند تا نوبتش شود که بتواند واکسن را دریافت کند.

در همه دنیا اولویت بندی وجود دارد و کشورهای بزرگی که خودشان تولید واکسن دارند هنوز نتوانسته اند همه گروه ها را واکسن بزنند و بر اساس اولویت پیش رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن