مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-18اقتصادي

تمایل سرمایه گذاران گرجستانی برای حضور و فعالیت در ایران


سفیر ایران در گرجستان از تمایل سرمایه گذاران گرجستانی برای حضور و فعالیت در ایران خبر داد و بر ضرورت افزایش همکاری های دوطرفه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر قاسمی علی آبادی عصر امروز یک شنبه در جلسه مشترک با مسئولان اقتصادی آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد مردم گرجستان از اقشار متوسط و کم درآمد هستند، گفت: این افراد خواهان خرید محصولاتی با قیمت مناسب هستند.

وی سپس ادامه داد: اجناس ایرانی در مقایسه با جنس چینی، روسی و ترکیه ای کیفیت بالایی داشته و در مقابل ارزان تر است که این موضوع می تواند ظرفیت مهمی به شمار رود.

علی آبادی با تاکید بر اینکه افزایش صادرات ایران به گرجستان باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: فاصله ایران با گرجستان کم بوده و این صادرات را مقرون به صرفه می کند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت و توسعه همکاری های گرجستان با استان های نزدیک در جمهوری اسلامی ایران گفت: گسترش مناسبات اقتصادی آذربایجان شرقی و گرجستان باید مورد توجه قرار گیرد.

سفیر ایران در گرجستان ادامه داد: صادرات ایران به این کشور، علاوه بر مقرون به صرفه بودن برای ایران، استفاده از محصولات باکیفیت بیشتر را نیز برای مردم گرجستان به همراه دارد پس از اجناس ایرانی استقبال خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل سرمایه گذاران گرجستانی برای حضور و فعالیت در ایران

تمایل سرمایه گذاران گرجستانی برای حضور و فعالیت در ایران