مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-18سياسي

استان مرکزی شهدای شاخص بسیاری از ارتش تقدیم انقلاب کرده است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:نقش آفرینی ارتش در طول 42 سال گذشته در صحنه های مختلف نشان دهنده آمادگی این نیروی خدوم در برابر حوادث مختلف است و ارتش در طول این سال ها به خوبی نشان داده که در راه تحقق آرمان های نظام اسلامی و ملت .

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:نقش آفرینی ارتش در طول 42 سال گذشته در صحنه های مختلف نشان دهنده آمادگی این نیروی خدوم در برابر حوادث مختلف است و ارتش در طول این سال ها به خوبی نشان داده که در راه تحقق آرمان های نظام اسلامی و ملت ایران آماده هرگونه مجاهدت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ غلامرضا کریمی با اشاره به روز ارتش توضیح داد: نام گذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش ابتکار حضرت امام (ره) برای استحکام رابطه ارتش با ملت ایران بود و به عنوان روز حیات ارتش مطرح است.

این نام گذاری نشان از نقش مهم و اهمیت ارتش در نظام اسلامی و دفاع از کشور دارد.

امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی ارتش یکی از نیروهای پیشگام و پیشتاز در دفاع از انقلاب و حرکت در راستای اهداف انقلاب اسلامی است و ارتش با تأسی از فرهنگ انقلابی و جهادی کارنامه ای درخشان دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن نیروهای قدرتمند و وفادار به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی شهدای شاخص بسیاری از ارتش تقدیم انقلاب کرده است

استان مرکزی شهدای شاخص بسیاری از ارتش تقدیم انقلاب کرده است