مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-18سياسي

ثبت نام 37 محله در طرح ملی «مهرواره محله همدل»  در خراسان شمالی


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از ثبت نام 37 محله در طرح ملی «مهرواره محله همدل» در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ثبت نام 37 محله در طرح ملی مهرواره محله همدل   در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از ثبت نام 37 محله در طرح ملی مهرواره محله همدل در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام حمید رفیعی، 29 فروردین ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، با اشاره به اینکه پانزده پویش در سطح ملی و استانی به مناسبت ماه مبارک رمضان شروع شده است، بیان کرد: پویش مهرواره محله همدل ، جشنواره پویش سخن ، جشنواره مجازی قرآن نور امید و.

از جمله پویش هایی هستند که به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شده و برخی از این پویش ها تا پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 37 محله در پویش مهرواره محله همدل ثبت نام کردند، ادامه داد: در این پویش معضلات محلات بررسی شده و با همکاری افراد محله به دنبال رفع این مشکلات خواهیم بود که این پویش تا عید غدیر ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات به عنوان یک نهاد مردمی خود را مکلف می داند که در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 37 محله در طرح ملی «مهرواره محله همدل»  در خراسان شمالی

ثبت نام 37 محله در طرح ملی «مهرواره محله همدل»  در خراسان شمالی