مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-18سياسي

تمام اختیارات برای کنترل کرونا در دزفول به فرماندار داده شد


معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تمام اختیارات لازم به منظور اجرای اقدامات اساسی در راستای کنترل ویروس کرونا در دزفول به فرماندار این شهرستان داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرستان دزفول که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار کرد: دزفول از قدیم الایام مرکز مراودات اقتصادی و رجوع درمانی در بین شهرها و استان های همجوار بوده است؛ بنابراین ضرورت تشدید پروتکل های بهداشتی در این شهرستان، امری طبیعی است.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی دزفول، افزود: جلوگیری از برگزاری مجالس عروسی و عزا و ممنوعیت برگزاری دورهمی ها در دستور کار ستاد کرونای شهرستان دزفول باشد؛ همچنین دانشگاه علوم پزشکی نیز تحت هیچ شرایطی جنازه ها را بدون مجوز فرمانداری و نظارت نیروی انتظامی برای دفن، به خانواده ها ندهد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تأکید کرد: تمامی پارک ها، تفرجگاه ها و مکان هایی که در دزفول زمینه دورهمی ها را فراهم می کنند باید تعطیل شوند و به صورت مستمر از این اماکن بازرسی به عمل آید؛ همچنین در حوزه اصناف نیز به جز مشاغل گروه یک هیچ صنفی در دزفول در هیچ شرایطی اجازه فعالیت ندارد.

حیاتی با اشاره به زیان های مالی برخی اصناف در پی اعمال محدودیت ها، اضافه کرد: فرماندار دزفول با بانک ها و اصناف جلسه برگزار کند و میزان بهره مندی اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام اختیارات برای کنترل کرونا در دزفول به فرماندار داده شد

تمام اختیارات برای کنترل کرونا در دزفول به فرماندار داده شد