مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-18اقتصادي

واقعا ! توقف پخش سریال رعد و برق به دلیل آماده نبودن تروکاژهای زیبا ؟


ماه رمضان هم همیشه تاریخ و زمانش مشخص است، نه فقط ماه رمضان امسال بلکه زمان ماه رمضان یک قرن دیگر هم مشخص است.

- سازندگان سریال هم بیانیه ای داده و اعلام کرده اند: نظارت گسترده و دقیق روی پروسه پیچیده پس تولید از جمله آماده سازی نسخه نهایی باکیفیت 4K و تغییر نهایی ناگزیر به HD به دلیل محدودیت های سیستم پخش تلویزیون، موجب شد تا سازندگان به فرصت بیشتری نیاز پیدا کنند.

فرصتی که بدیهی است برای افزایش کیفیت خروجی سریال و ارج گذاری به سلیقه و شأن مخاطبان سیما طلب شده و چه بسا مبادا اگر این دغدغه نبود، میشد با وسواس کمتر و سر هم بندی و تساهل، به تداوم پخش سریال رضایت داد! نکته ای که اتفاقاً نشان از تکاپوی بی شائبه و نگاه ایدالیستی سازندگان سریال دارد؛ نه به قول غیر منصفانه برخی، عدم موفقیت در رساندن به پخش روابط عمومی شبکه پنج تاکید کرده است که این تصمیم گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، در راستای احترام به مخاطبان حرفه ای و به دلیل افزایش کیفیت سریال رعد و برق و انتظام در پخش تلویزیونی اتخاذ شده است.

واقعا باید دستمریزاد باید گفت به مدیران و برنامه ریزان شبکه 5 چون احتمال رقم خوردن چنین اتفاقی در هیچ تلویزیونی در سراسر جهان وجود ندارد و فقط از دست مدیران و سریال سازان صداوسیما خلق چنین رکوردهای بر می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعا ! توقف پخش سریال رعد و برق به دلیل آماده نبودن تروکاژهای زیبا ؟

واقعا ! توقف پخش سریال رعد و برق به دلیل آماده نبودن تروکاژهای زیبا ؟