مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-18اقتصادي

4 هزار پرونده اجرای مهریه در لرستان مختومه شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: در سال گذشته چهار هزار و 23 فقره پرونده اجرای مهریه در استان مختومه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر باقری در سخنانی از رشد 469 درصدی میزان وصول معوقات بانک ها در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 98 در لرستان خبر داد و اظهار داشت: در یک سال گذشته میزان وصول معوقات بانک ها در سطح استان لرستان قریب پنج هزار و 800 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به رتبه پنجم لرستان در این رابطه در سطح کشور عنوان کرد: همچنین لرستان در بحث مقایسه وصول معوقات بانک ها در اسفند ماه سال گذشته نسبت به بهمن ماه رشد هزار و 880 درصدی داشته و رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان افزود: طی سال گذشته تعداد پرونده های تشکیل شده اجرای اسناد رسمی استان شش هزار و 338 فقره بوده که با افزایش 39 درصدی نسبت به پرونده های تشکیل شده در سال 98، در جایگاه سوم کشوری قرار گرفته است.

باقری تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار و 728 فقره مربوط به پرونده های تشکیلی اجرای مهریه بوده که نسبت به سال 98، 61 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: تعداد پرونده های مختومه اجرای اسناد رسمی تعداد هشت هزار و 614 فقره سال درگذشته بوده که با رشد 354 درصدی، لرستان در این راستا نسبت به سال 98، در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار پرونده اجرای مهریه در لرستان مختومه شد

4 هزار پرونده اجرای مهریه در لرستان مختومه شد