مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-18اقتصادي

طرح هدف صنایع دستی در 36 روستای کردستان اجرایی می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از اجرای طرح هدف صنایع دستی در 36 روستای استان در سالجاری خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از اجرای طرح هدف صنایع دستی در 36 روستای استان در سالجاری خبر داد.

خالد جعفری امروز(29فروردین) در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کردستان با بیان اینکه کردستان ظرفیت های مطلوبی در حوزه صنایع دستی دارد و باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کرد، گفت: در سالجاری طرح هدف گردشگری در 36 روستای استان اجرایی می شود و ما تلاش می کنیم علاوه بر آموزش و پشتیبانی بتوانیم تسهیلات مناسب و کم بهره را به این سمت سوق دهیم.

وی فعال کردن خانه خلاق صنایع دستی را یکی از مصوبات جلسه برشمرد و گفت: با فعال شدن خانه خلاق صنایع دستی می توان به تولیدات بهتر وبیشتر امیدوار بود ودر کنار آن نیز می توان به بازارهای فروش و ایجاد ارزش افزوده فراوانتر چشم دوخت.

جعفری بیان کرد: گسترش صنایع دستی در شهرها و استفاده از این ظرفیت که اشتغال مناسبی نیز در پی دارد از جمله برنامه های در دست اجرا در این بخش خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود دومین مسئله حایز اهمیت برای تولید و افزایش اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هدف صنایع دستی در 36 روستای کردستان اجرایی می شود

طرح هدف صنایع دستی در 36 روستای کردستان اجرایی می شود