مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-18بين الملل

انتقاد دیده بان حقوق بشر از اقدام آمریکا در ازسرگیری فروش سلاح به امارات


دیده بان حقوق بشر از آمریکا به دلیل بازگشت دولت بایدن از تعهدات خود و ازسرگیری فروش سلاح به امارات که در اقدامات نظامی در یمن مشارکت دارد، انتقاد کرد.

- دیده بان حقوق بشر از آمریکا به دلیل بازگشت دولت بایدن از تعهدات خود و ازسرگیری فروش سلاح به امارات که در اقدامات نظامی در یمن مشارکت دارد، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، این سازمان در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد، در فوریه گذشته جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا خواهان پایان هرگونه حمایت آمریکا از عملیات هجومی در یمن از جمله فروش سلاح های ذی ربط شد، اما دولت وی اخیراً از آن درخواست شانه خالی کرد و تصمیم به ادامه فروش سلاح به ارزش بیش از 23 میلیارد دلار به ابوظبی گرفت.

افراح ناصر، پژوهشگر در امور یمن در سازمان دیده بان حقوق بشر گفت: هرگونه بررسی مجدد فروش سلاح آمریکا به امارات باید خطر بالای استفاده از این سلاح ها را به دلیل نقض قوانین جنگی مشخص کند، به ویژه که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ائتلاف تحت امر عربستان و امارات عملاً از سلاح های آمریکایی استفاده کرده است.

وی ادامه داد: به صورت مکرر پیام هایی از افرادی در جنوب یمن به دست من می رسد که از نقض های شنیع نیروهای محلی مورد حمایت امارات در یمن خبر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دیده بان حقوق بشر از اقدام آمریکا در ازسرگیری فروش سلاح به امارات

انتقاد دیده بان حقوق بشر از اقدام آمریکا در ازسرگیری فروش سلاح به امارات