مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-18اقتصادي

بلیت مترو شیراز شناور شد/ پرداخت در ورودی و خروجی مترو


پس از بررسی چندباره طرح شناور شدن قیمت بلیت مترو و ایراد فرمانداری به این طرح، در نهایت این طرح با اندکی اصلاح به تصویب شوراییان رسید و مقرر شد علاوه بر پرداخت 6 هزار ریال هنگام ورود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکصد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز پیش از ظهر امروز با چهار دستور کار برگزار شد که مهم ترین مصوبه آن به نحوه قیمت گذاری بلیت مترو اختصاص داشت.

بحث تعیین بهای بلیت مترو به صورت شناور در سال گذشته در صحن علنی شورا مطرح شد که به دلیل ایراد فرمانداری به نتیجه نرسید و نهایتا امروز در نخستین دستور کار جلسه علنی این شورا نامه فرمانداری شهرستان شیراز، مبنی بر ایراد به مصوبه ای با موضوع تعیین بهای بلیت سال 1400 مترو شیراز با نرخ شناور بررسی شد و با کسب آرای لازم به تصویب رسید.

در ماده واحده این مصوبه، بند الف مصوبه پیشین اصلاح شد و براساس آن، مبلغ ورودی هر ایستگاه برای دارندگان کارت شهروندی 6 هزار ریال تعیین شد که در هنگام ورود از کارت مسافران کسر و مابقی مبلغ بر اساس مسافت طی شده، در هنگام خروج از کارت آنها کسر خواهد شد.

به این ترتیب مسافران باید برای طی هر مسافتی و در بدو ورود به مترو 6 هزار ریال پرداخت کنند و مابقی نرخ در هنگام خروج بر اساس کیلومتر مسیر طی شده به این شرح محاسبه می شود: از صفر تا 5/ 2 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت مترو شیراز شناور شد/ پرداخت در ورودی و خروجی مترو

بلیت مترو شیراز شناور شد/ پرداخت در ورودی و خروجی مترو