مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-18اقتصادي

شرط حذف دامنه نوسان چیست؟


جمعه مورخ 27 فرورودین 1400 با رییس سازمان بورس در رابطه با اوضاع بازار سرمایه در کلاب هاوس صورت گرفت نه تنها بازار امروز را سبز پوش نکرد و اثر چندانی نداشت بلکه شاخص با اُفت 9 هزار واحدی مواجه شد.

- ، روز جمعه مورخ 27 فروردین 1400 محمد علی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس در برنامه کلاب هاوس به گفت و گو با تعداد محدودی از خبرنگاران و کارشناسان زبده بازار سرمایه پرداخت.

این جلسه پرسش و پاسخ در حالی سپری شد که عده ای از صاحب نظران در حوزه بازار سرمایه معتقد بودند که سوالات از پیش تعیین شده بود و رییس سازمان بورس چندان به دغدغه های این روز های بازار سرمایه توجه نکرده به گونه ای که امروز هم بازار سرمایه همچنان قرمز بود .

شایان ذکر است که دغدغه های این روز های بازار سرمایه و سهامداران فراتر از پرونده های ایجاد شده برای فعالان فضای مجازی است به سبب آنکه اکنون بازار سرمایه از کمبود اعتماد و نقدینگی زجر می کشد.

حال ما برای بررسی بیشتر این مسئله با چند کارشناس بازار سرمایه به گفت و گو نشستیم.

انتشار اوراق از جانب هلدینگ ها به نفع بازار سرمایه حسین کرمی کارشناس بازار سرمایه در رابطه با صحبت های رییس سازمان بورس در کلاب هاوس مبنی بر برنامه ریزی های سازمان به منظور تقویت زیر ساخت های بازار در سال 1400، اظهار کرد: ارزیابی بنده نسبت به کلیات صحبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط حذف دامنه نوسان چیست؟

شرط حذف دامنه نوسان چیست؟