مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-18اقتصادي

هر اتفاقی می افتد، ابتدا برق شهرک های صنعتی را قطع می کنند!


یک فعال اقتصادی می گوید با وجود قوانین گسترده و نهادهایی که شعار حمایت از صنایع کوچک را می دهند، عملا این صنایع فراموش شده اند.

- هر اتفاقی می افتد، ابتدا برق شهرک های صنعتی را قطع می کنند! یک فعال اقتصادی می گوید با وجود قوانین گسترده و نهادهایی که شعار حمایت از صنایع کوچک را می دهند، عملا این صنایع فراموش شده اند.

مهدی بستانچی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از اقدامات ناکافی اتاق بازرگانی در حمایت از صنایع کوچک و متوسط بیان کرد: آن مفهوم اتاق شیشه ای که مسئولان اتاق بازرگانی همواره در زمان انتخابات در تبلیغات خود وعده می دهند، عملا اتفاق نیفتاده است.

با وجود اینکه هر چهار سال در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی، کاندیداها وعده ها و شعارهای خوبی برای حمایت از صنایع می دهند اما بعد از انتخاب شدن، آن شعارها را کنار می گذارند و مجددا چهار سال بعد در آستانه انتخابات دیگر، آن وعده ها را مطرح می کنند؛ در حالی که عملا اقدام خاصی برای صنایع کوچک و متوسط انجام نمی دهند.

صنایع کوچک تریبون ندارند وی با ابراز تاسف از اینکه صنایع کوچک و متوسط تقریبا در هیچ نهادی زبان گویا و تریبون مناسبی ندارند، افزود: هرچند در دوره فعلی مجلس، یکی دو نماینده با نام فعالیت های صنعتی وارد مجلس شده اند اما متاسفانه صنایع کوچک و متوسط در ادوار گذشته مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر اتفاقی می افتد، ابتدا برق شهرک های صنعتی را قطع می کنند!

هر اتفاقی می افتد، ابتدا برق شهرک های صنعتی را قطع می کنند!