مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-18سياسي

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از دلاورمردان ارتشی


وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از تلاش های دلاورمردان ارتشی، - وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از تلاش های دلاورمردان ارتشی، تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی، به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ، با صدور پیامی این روز را به سرلشگر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از همّت و حمیّت ارتشیان قدردانی کرد.

متن پیام وزیر آموزش و پرورش به این شرح است: استقلال، اقتدار و امنیت ارکان رکینی هستند که آزادگان جهان آن را در ظلّ اتّکال به خدای متعال و در سایه سار اتّکای به آرمان های آزادی خواهانه و عدالت جویانه خویش، پس از مجاهدت های رهایی بخش به دست آورده اند.

وبه یقین، ملّت صلح دوست و ستم ستیز ایران از این منظر، سرآمد جهانیان است.

چرا که صاحبان ایمان و ساکنان ایران به نیکی توانسته اند با بهره مندی از آموزه های ارزنده اسلام عزیز، و با تبعیت از رهبری های داهیانه یکی از دانش آموختگان خبره این مکتب رهایی بخش، و نیز مددیابی از فرهنگ غنی ایرانی خویش، برطاغوت دوران غالب شوند و برظالمان زمان ظفر یابند؛ و این گونه نهال انقلاب خوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از دلاورمردان ارتشی

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از دلاورمردان ارتشی