مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-18سياسي

رییس جمهور: مردم زیمبابوه می توانند با مقاومت بر تحریم های آ مریکا فائق آیند


رییس جمهور با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال جمهوری زیمبابوه، تاکید کرد: اطمینان دارم با گذشت چهار دهه از استقلال، مردم زیمبابوه می توانند با مقاومت بر تبعات تحریم های یکجانبه گرایانه آ مریکا فائق آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال جمهوری زیمبابوه، تاکید کرد: اطمینان دارم با گذشت چهار دهه از استقلال، مردم زیمبابوه می توانند با مقاومت و استقامت بر مشکلات و تبعات تحریم های یکجانبه گرایانه آ مریکا فائق آیند و در این مسیر جمهوری اسلامی ایران از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد کرد.

متن پیام تبریک روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای امرسن مانگانگوا رییس جمهوری زیمبابوه فرارسیدن سالروز استقلال جمهوری زیمبابوه، که ثمره مبارزات ضد استعماری و ضد نژادپرستی کشورتان است را به جناب عالی و مردم قهرمان زیمبابوه صمیمانه تبریک می گویم.

اطمینان دارم که با گذشت چهار دهه از استقلال، مردم زیمبابوه با مقاومت و استقامت می توانند بر مشکلات و تبعات تحریم های یکجانبه گرایانه آ مریکا فائق آیند و در این مسیر جمهوری اسلامی ایران از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: مردم زیمبابوه می توانند با مقاومت بر تحریم های آ مریکا فائق آیند

رییس جمهور: مردم زیمبابوه می توانند با مقاومت بر تحریم های آ مریکا فائق آیند