مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-18سياسي

213 واحد صنفی در اصفهان پلمب شد/نگرانی ازحضور مردم در اماکن عمومی


مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: 213 واحد صنفی در اصفهان طی دو هفته اخیر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.

- سید مهدی میرجهانیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد بازرسان مرکز بهداشت استان اصفهان طی دو هفته اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی پنج هزار و 280 مورد بازدید از اصناف و مراکز شهرستان اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد بازدید به 123 مرکز اخطار شفاهی و 370 مورد اخطار کتبی ارائه شده است، افزود: 150 مرکز پلمب شده و 81 مرکز نیز به دستگاه قضایی معرفی شدند.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه در سطح شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در مجموع 14 هزار و 10 مورد بازدید انجام شده است، ادامه داد: از این موارد 620 مورد اخطار شفاهی، 231 مورد اخطار کتبی، 213 مورد پلمب و 134 مورد نیز به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات مربوط به گروه های دو و سه بوده است، ادامه داد: بیشترین مشکل ما در استان اصفهان حضور شهروندان در مکان های عمومی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی است.

میرجهانیان گفت: برگزاری مراسم های خاص ماه مبارک رمضان و همچنین برگزاری نماز جماعت با جمعیت زیاد نیز از دیگر چالش های کنونی اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

213 واحد صنفی در اصفهان پلمب شد/نگرانی ازحضور مردم در اماکن عمومی

213 واحد صنفی در اصفهان پلمب شد/نگرانی ازحضور مردم در اماکن عمومی