مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-18پزشكي

تداوم واکسیناسیون کرونا صرفا بر اساس سند ملی وزارت بهداشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از پیگیری انجام واکسیناسیون عمومی کرونا صرفا بر اساس سند ملی واکسیناسیون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به اولویت های تعریف شده خبر داد.

- محمدرضا قدیر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با ابراز تأسف از فعال بودن کارخانه تولید بیماری کووید19 تصریح کرد: اولویت امروز و در شرایط قرمز کرونا یی، مهار کارخانه تولید بیماری یعنی مهار تجمع ها و ترددهاست، به بیان دیگر مشاغلی که باید در این شرایط غیرفعال باشند، نباید به فعالیت خود ادامه دهند.

وی یکی از کانون های اشاعه ویروس کرونا را ادارات و سازمان ها نام بُرد و گفت: متأسفانه مسؤولان و رؤسای برخی از ادارات در برابر کاهش تعداد نیروها و ساعات کار مقاومت می کنند، در حالی انتظار همکاری حداکثری از آنان وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر این که تزریق واکسن در همه استان های کشور و از جمله در قم بر اساس سند ملی واکسیناسیون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می گیرد و این روند ادامه دارد خاطرنشان کرد: بر این اساس، هرگونه درخواست دیگر در این زمینه بی معنی است و مورد توجه قرار نمی گیرد.

قدیر سپس به اعلام آمادگی برخی خیرین استان برای تأمین و واردات واکسن اشاره کرد و یادآور شد: باید توجه داشت که این مسئله، یک امر تخصصی است و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم واکسیناسیون کرونا صرفا بر اساس سند ملی وزارت بهداشت

تداوم واکسیناسیون کرونا صرفا بر اساس سند ملی وزارت بهداشت