مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-18ورزشي

ماجرای کشتی گیران بازنده ای که در جاده رها شدند


بعد از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان و جوانان فرنگی در سنندج، فیلمی از سوی سه کشتی گیر کردستانی (امیرحسین هراتی، شکور فاتحی و ماهان احمدی) در فضای مجازی منتشر شد که طی آن این نفرات مدعی بودند که در پی شکست شان در مسابقات، هیئت کشتی آنها را در مسیر سنندج و قروه رها کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در این رابطه جمشید خیرآبادی از تشکیل جلسه کمیته انضباطی در روز گذشته (28 فروردین) با حضور عوامل ماجرا خبر داد و در این خصوص گفت: ما از کمیته انضباطی خواستیم که در حضور رییس ورزش و جوانان استان، رییس هیات کشتی سنندج، مربی و سرپرست تیم و عوامل انضباطی جلسه ای برای بررسی ماجرا تشکیل شود که واقعیت در آن مشخص شده و به اطلاع همه برسد.

رای کمیته انضباطی هم تا سه شنبه هفته جاری احتمالا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: باید مشخص شود که این ماجرا سناریویی برای تخریب هیئت کشتی بوده و یا واقعا قصوری از طرف کسی اتفاق افتاده است، اما در این بین یک چیز مشخص است و آن اینکه از بین سه کشتی گیری که در فیلم هستند، امیرحسین هراتی اصلا اسمش در لیست کشتی گیران شرکت کننده از سوی کردستان در مسابقات نبود.

اینطور که ما از مربی و سرپرست تیم پرس و جو کردیم، ظاهرا این بچه ها در مسیر برای خرید آب معدنی پیاده شدند و بعد هم با سرپرست و مربی تیم درگیر می شوند که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کشتی گیران بازنده ای که در جاده رها شدند

ماجرای کشتی گیران بازنده ای که در جاده رها شدند