مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-18ورزشي

افتخارآفرینی شیمیدر برای ورزش قم/یاران هاشمی روی سکوی سوم


تیم بسکتبال شیمیدر قم با عبور از سد پالایش نفت آبادان و کسب رتبه سوم فصل 1400 - 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برای ورزش قم افتخار آفرینی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سال 1398 بود که شیمیدر بعد از یک دهه حضور در سطح اول بسکتبال ایران، به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران به میدان رفت و با یک تیم مدعی به دنبال قهرمانی بود اما شیوع ویروس کرونا نقشه قهرمانی شیمیدری ها را به هم ریخت.

در سال 1399 شیمیدر برای دومین دوره نماینده استان قم در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی بسکتبال کشور شد، فصلی که به دلیل تداوم شیوع کرونا با تصمیم فدراسیون بسکتبال در دو گروه 8 تیمی به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به صورت مجتمع در سالن بسکتبال آزادی تهران به انجام رسید.

عبور شیمیدر از 2 مرحله پلی آف شیمیدر که یک فصل هیجانی را با تماشاگران خونگرم قمی سپری کرده بود در فصل 99 ناچار بدون حمایت طرفداران قمی در سالن آزادی به میدان رفت و با کسب 26 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی پلی آف شد، در پلی آف اول با دو برد متوالی از سد خانه بسکتبال خوزستان گذشت.

در پلی آف دوم در مجموع سه بازی با حساب 2 بر یک تیم اکسون تهران را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد اما به تیم سرسخت شهرداری گرگان در سه بازی متوالی نتیجه را واگذار کرد تا بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی شیمیدر برای ورزش قم/یاران هاشمی روی سکوی سوم

افتخارآفرینی شیمیدر برای ورزش قم/یاران هاشمی روی سکوی سوم