مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-18پزشكي

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا منصوب شد/ «عابدینی» جایگزین «قانعی»


با حکمی از سوی دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر عاطفه عابدینی به عنوان دبیر کمیته علمی کشوری COVID-19 منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت در این حکم آمده است: با توجه به سوابق ارزنده سرکار عالی و زحمات شبانه روزی که در مدیریت بیماران مبتلا به COVID-19 در کشور متقبل شده اید بدینوسیله بعنوان دبیر کمیته علمی کشوری COVID-19 منصوب می شوید انتظار می رود موارد زیر را پیگیری کنید: 1- تشکیل جلسات کمیته علمی با هماهنگی و نظارت معاون درمان با حضور اندیشمندان و صاحبنظران کشور که در حوزه بیماری در علوم پایه و بالینی صاحبنظرند و در طول مدت اپیدمی در تشخیص و درمان بیماران حضور فعال داشته اند.

2- بررسی وضعیت علمی تیم مدیریت بیماری در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی کشور و بروزرسانی اطلاعات آنها با بهره گیری از تجارب مراکز فوق در راستای کاهش بار بیماری و مرگ و میرها.

3- بررسی و تحلیل داده های مراکز مختلف و ارسال آنها به مراجع ذیربط و دفتر اینجانب به صورت هفتگی و یا ماهیانه.

4- ارتقا دانش و مهارت تیم های مدیریت بیماری بخصوص بخش مراقبت های ویژه در مراکز 16 ساعته درمان سرپایی، آزمایشگاه های تشخیصی و دیگر مراکز مرتبط با مدیریت بیماری با برگزاری دوره های آموزشی و ارسال اطلاعات و مطالب آموزشی از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا منصوب شد/ «عابدینی» جایگزین «قانعی»

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا منصوب شد/ «عابدینی» جایگزین «قانعی»