مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-18اقتصادي

موج چهارم کرونا کی نزولی می شود؟


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آمار قربانیان هفته گذشته در کشور را 1800 تن و شمار بستری شدگان را 20 هزار نفر اعلام کرد و گفت : هم اکنون نیز 43 هزار تن در بیمارستان های سراسر کشور بستری هستند که پیش بینی می شود این رقم به 60 هزار نفر افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شنبه شب در گفت وگو با برنامه شبکه خبر گفت: افزایش بی سابقه ای بیماران در موج چهارم وجود دارد که قابل قیاس با موج های قبلی نیست به طوری که 258 شهر ما در وضعیت خیلی پرخطر هستند و فقط 11 شهر آبی داریم.

وی افزود : موج چهارم از نظر سرعت انفجاری سرایت و افزایش ورودی بیمارستان ها و بیماران مثبت سرپایی با موج های قبلی خیلی متفاوت است و پیش بینی ما این است که این هفته و هفته آینده با همین سرعت شتابان، این موج ادامه دارد و ممکن است دو هفته آینده به پایان پیک برسیم، اما با توجه به حجم مراجعین و بیماران باز هم مشکلات ادامه دارد.

رییسی تصریح کرد: متاسفانه روند ابتلای بیماران و مراجعان دو تا سه برابر شده است.

این ویروس جهش یافته، ویروس غالب کشور است و اکثر مبتلایان ما به ویروس جهش یافته مبتلا هستند نه ویروس ووهان، در برزیل یک فاجعه به تمام معنا پیش آمده و ما امیدواریم با برنامه ریزی های به عمل آمده بتوانیم موج را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج چهارم کرونا کی نزولی می شود؟

موج چهارم کرونا کی نزولی می شود؟