مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-18پزشكي

ثبت 14 مورد فوت براثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته کرمانشاه


مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت 14 مورد فوت براثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته کرمانشاه خبر داد.

- سارا شاه آبادی صبح امروز در گفتگو با در استان کرمانشاه و افزایش تعداد مبتلایان و موارد بستری در هفته جاری شاهد افزایش تعداد موارد فوتی براثر ابتلاء به کرونا در استان خواهیم بود.

مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: هنگامی که در ایام تعطیلات نوروزی مسافرت ها و دورهمی ها شکل می گیرد سبب انتقال ویروس کرونا در بین افراد جامعه می شود و بعد از 2 هفته تعداد مبتلایان کرونا افزایش پیدا می کند.

شاه آبادی با اشاره به میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان کرمانشاه بیان کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بین مردم استان کرمانشاه به کمتر از 60 درصد کاهش پیدا کرده است و سهل انگاری و ساده انگاری در مقابل ویروس کرونا سبب تقویت زنجیره انتقال کرونا می شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و از ترددهای غیرضروری در شهر و دورهمی ها خودداری کنند تا پیک چهارم کرونا هر چه سریع تر پایان پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 14 مورد فوت براثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته کرمانشاه

ثبت 14 مورد فوت براثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته کرمانشاه