مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-18سياسي

ضرورت احیای فرهنگ عذرخواهی با اقدام رهبری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در یادداشتی بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ پذیرش اشتباه و عذرخواهی بین مدیران کشور تاکید کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در یادداشتی بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ پذیرش اشتباه و عذرخواهی بین مدیران کشور تاکید کرده است.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است: فرهنگ مسئولیت پذیری و عذرخواهی یکی از اصولی است که متاسفانه در بدنه مدیران کشور بسیار کمتر به آن پرداخته شده و عذرخواهی، واژه ای بیگانه برای بسیاری از مسئولان کشور است، در حالی که می بینیم رهبر جامعه اسلامی در این زمینه پیش قدم می شوند.

در ادامه این یادداشت آمده است: اولین روز از سال جدید بود که مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال خود، با توجه به برخی از آمارهایی که به ایشان رسیده بود، رتبه اقتصادی کشور را هجدهم در جهان عنوان کردند که این امر توسط دلسوزان مورد نقد قرار گرفت و به ایشان اطلاع داده شد که این آمار دقیق نیست.

همین کافی بود تا در بین سخنرانی اول و سخنرانی دوم در سال جدید، معظم له با استفاده از کانالها و منابع علمی و پژوهشی، خبر فوق را چند باره مورد بررسی قرار داده و به محض آنکه محرز گردید اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای فرهنگ عذرخواهی با اقدام رهبری

ضرورت احیای فرهنگ عذرخواهی با اقدام رهبری