مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-18اقتصادي

کلاهبرداری با عنوان «کسب درآمد نجومی از طریق تولید یا خرید و فروش ارز دیجیتال»


مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی فریبنده در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مبنی بر کسب درآمد بالا از طریق تولید یا خرید و فروش ارز دیجیتال در خانه از کاربران کلاهبرداری می کنند.

- کلاهبرداری با عنوان کسب درآمد نجومی از طریق تولید یا خرید و فروش ارز دیجیتال معاون فنی پلیس فتا ناجا گفت: مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی فریبنده در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مبنی بر" کسب درآمد بالا از طریق تولید یا خرید و فروش ارز دیجیتال در خانه" از کاربران کلاهبرداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ علی نیک نفس اظهارکرد: مجرمان سایبری با سوءاستفاده از ناآگاهی کاربران از رمز ارزها و نبود قوانین و مقررات در خصوص ساماندهی این نوع ارزهای دیجیتال در کشور، ضمن ایجاد صفحات متعدد در شبکه های اجتماعی با نام و تصویر افراد مشهور، با وعده اهدای بیت کوین نسبت به تشویق جویندگان کار جهت ثبت نام در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال اقدام به دریافت حساب کاربری کاربران و با پرداخت سودهای کاذب و موقت از قربانیان کلاهبرداری می کنند.

وی ادامه داد: کلاهبرداران سایبری با بهره گیری از شگردهای مختلف نظیر ایجاد فراخوان برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال بدون پشتوانه از کاربران به شیوه پانزی کلاهبرداری می کنند و در برخی موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با عنوان «کسب درآمد نجومی از طریق تولید یا خرید و فروش ارز دیجیتال»

کلاهبرداری با عنوان «کسب درآمد نجومی از طریق تولید یا خرید و فروش ارز دیجیتال»