مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-18اقتصادي

افزایش 50 درصدی جمع آوری مالیات در مازندران


مازندرانی ها سال 98 در مجموع یکهزار و 710 میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده بودند.

- مدیرکل امور مالیاتی مازندارن گفت که پارسال 2 هزار و 570 میلیارد ریال مالیات در استان جمع آوری شد، مبلغی که بیش از 50 درصد نسبت به سال 98 افزایش نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی اکبر حمزه ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مالیات جمع آوری شده 6 درصد بیشتر از تکلیف استان بود و مازندران تحقق 106 درصدی را در زمینه درآمدهای مالیاتی تجربه کرد.

وی تکلیف استان برای تحقق درآمد مالیاتی در سال گذشته را طبق ردیف قانون بودجه 2 هزار و 24 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : بعدا به خاطر شرایط اقتصادی کشور از جمله تحریم های ظالمانه و کرونا 20 میلیارد تومان دیگر هم به تکلیف استان اضافه شد و مجموع آن به 2 هزار و 224 میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران اظهار داشت: خوشختانه در سال گذشته با وجود همه مشکلات بویژه در بخش کرونا که اقتصاد مازندران را با چالش های جدی مواجه کرد ، نه تنها درآمدهای تکلیفی مازندران و افزایش بعدی محقق شد بلکه شاهد افزایش بیشتر از آن بودیم که سبب شد استان رتبه دوم کشور را کسب کند.

وی با اظهار این که سال گذشته از نظر درآمدی برای مازندران سالی سخت بود ولی با این وصف مودیان مالیاتی خوش حسابی کردند ، توضیح داد : برخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی جمع آوری مالیات در مازندران

افزایش 50 درصدی جمع آوری مالیات در مازندران