مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-18سياسي

تاثیرگذاری اقدامات ارتش در سیاست گذاری ها و مذاکرات بین المللی


فرمانده ناوگان شمال با اشاره به تأثیرگذاری ارتش در توانمندی تسهیلاتی، گفت: اقدامات ارتش در سیاست گذاری ها و مذاکرات بین المللی سیاستمداران نیز تأثیرگذار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش در رشت، اظهار کرد: امام راحل با نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش، سبب دمیدن شدن روح ایمان و اعتقاد الهی در کالبد ارتش مردمی و دلسوز و ایجاد حیات دوباره در آنها شد.

وی افزود: امروز یادآور سالروز اعتماد تاریخ ساز امام خمینی (ره) به این ارتش بوده که در هشت سال دفاع مقدس جانانه حماسه آفریدند و با ایمان و اعتقادی راسخ با بهره گیری از توانمندی ها مهارت و دانش متخصصین خود در عرصه سازندگی و با استفاده از دانش بومی فرزندان این مرز و بوم همواره در ارتقای توانمندی ارتش تلاش کرده اند.

فرمانده ناوگان شمال با بیان اینکه دستاوردهای امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل دسترنج خودباوری و اعتماد به توان داخلی است، گفت: ارتش همواره صحنه نمایش توانمندی تسهیلاتی تأثیر گذار بوده و در سیاست گذاری سیاستمداران در عرصه های بین المللی نیز تأثیر داشته و آسایش را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری اقدامات ارتش در سیاست گذاری ها و مذاکرات بین المللی

تاثیرگذاری اقدامات ارتش در سیاست گذاری ها و مذاکرات بین المللی