مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-18سياسي

برای آنان که به خود رأی می دهند


ورود هر کاندیدای نادرستی هم جریان سیاست ورزی در کشور را با ناپختگی و نارسایی مواجه می کند و هم انتخابات را به همراه برخی عوامل دیگر به سمت احساسی شدن و تضعیف عقل گرایی منتهی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، دکتر مصباح الهدی باقری، پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: سال 72 تازه شروع شده است و دوره اول ریاست‎ جمهوری هاشمی رفسنجانی در حال اتمام است؛ 4 سالی که هاشمی ضمن آغاز برنامه های تعدیل اقتصادی، با توجه به آرامش نسبی ایجادشده بعد از آتش بس در جنگ، تلاش کرد سختی ها و شدت های جنگ از زندگی مردم زدوده و رفاه اجتماعی جایگزین آن شود.

متأسفانه در این مسیر به کارگزاران تازه به تهران(!) رسیده و نسخه های دکترهای صندوق بین المللی پول و بانک جهانی اعتماد و بیشتر از آنکه رفاه عمومی افزایش یابد، فاصله طبقاتی دهک های بالا و پایین با شکاف بیشتری مواجه شد.

در واقع، هاشمی و کارگزارانش تلاش فراگیری را آغاز کردند تا آسایش بعد از جنگ را برای مردم به ارمغان آورند ولی پرواضح است اولین بازداده های نسخه های لیبرالی، انتفاع بیشتر دهک های بالا از اقتصاد ملی و فشار بیشتر بر مستضعفان و محرومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آنان که به خود رأی می دهند

برای آنان که به خود رأی می دهند