مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-18پزشكي

سایه کرونا همچنان در گیلان سنگینی می کند


به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در 24 ساعت گذشته 170 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری و بیش از 500 نفر هم به صورت سرپایی شناسایی شده و تعداد بیماران مبتلا به کووید19 به یک هزار نفر رسیده است.

- ه گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بعد از پایان تعطیلات نوروز هشدارهای مسؤولان وزارت بهداشت مبنی بر احتمال شیوع موج چهارم کرونا به واقعیت پیوسته و هر روز بر تعداد بیماران کرونایی در کشور افزوده می شود.

در روزهای ابتدایی اسفند بعد از سه ماه رعایت پروتکل بهداشتی تعداد فوتی های ناشی از کووید 19 به دو رقمی شده و به زیر 100 نفر رسیده ولی هر چه به روزهای پایانی سال و ایام نوروز نزدیک می شدیم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به زیر 70 درصد رسیده و همین امر منجر به شعله ور شدن آتش کرونا در کشور شد.

یکی از استان های همواره درگیر با ویروس کرونا گیلان بوده است به طوری که یکی از نخستین موارد ابتلا به کرونا در کشور در تاریخ دو اسفندماه سال 98 در این استان شناسایی شد که این امر نشان دهنده عمق فاجعه کرونا در گیلان بوده است.

ولی بیش از چهار میلیون مسافران بدون توجه به کرونا به گیلان سفر کرده و همین امر سبب شد موج شدید همه گیری کووید 19 را در این استان آغاز و هر روز بر تعداد افراد کرونایی اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه کرونا همچنان در گیلان سنگینی می کند

سایه کرونا همچنان در گیلان سنگینی می کند