مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-18دانش

دانشگاه کوثر یک ظرفیت برای خراسان شمالی است/ مخالف ادغام هستم


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی دانشگاه کوثر بجنورد را ظرفیتی مهم برای توسعه استان دانست و گفت: این دانشگاه با کار کارشناسی شده ایجاد شد و حال نباید ادغام شود.

- سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص احتمال ادغام دانشگاه کوثر بجنورد و دانشگاه بجنورد اظهار کرد: این دانشگاه با کار کارشناسی ایجاد شده تا دختران استان و سایر نقاط کشور بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند لذا اینگونه تصمیمات که اصول ایجاد یک دانشگاه را زیر پا می گذارد به صلاح نیست.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح کرد: در شرایطی که دانشگاه های آزاد و پیام نور با کاهش دانشجو مواجه بوده اند، دانشگاه کوثر بجنورد توانسته سال به سال بر تعداد دانشجوهای خود بیفزاید که این نشان از استقبال مردم از این مجموعه است.

وی افزود: این دانشگاه نوپا که مختص نیمی از جمعیت کشور است باید به فعالیت خود ادامه دهد زیرا ادغام یا اجرای طرح آمایش به نوعی از بین بردن ماهیت تک جنسیتی آن است.

پاکمهر با تاکید بر پیگیری این موضوع از وزارت علوم، گفت: پیش از این وزارت علوم ادغام دانشگاه کوثر را منتفی اعلام کرده بود اما مشخص نیست چرا باری دیگر این مسئله مطرح شده است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در انتها بیان کرد: به طور قطعی مخالف اجرای این طرح هستم و تلاش خود را برای حفظ این ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کوثر یک ظرفیت برای خراسان شمالی است/ مخالف ادغام هستم

دانشگاه کوثر یک ظرفیت برای خراسان شمالی است/ مخالف ادغام هستم