مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-17دانش

تست کرونا در خودرو از امروز در دانشگاه شهید بهشتی +نحوه پرداخت هزینه و دریافت جواب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای تسریع و بهبود غربالگری مبتلایان به ویروس کووید 19 و از میان برداشتن مشکلات و محدودیت های نمونه گیری، - تست کرونا در خودرو از امروز در دانشگاه شهید بهشتی +نحوه پرداخت هزینه و دریافت جواب تست کرونا (PCR) در دانشگاه شهید بهشتی به منظور تسریع غربالگری، در خودرو مراجعین انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای تسریع و بهبود غربالگری مبتلایان به ویروس کووید 19 و از میان برداشتن مشکلات و محدودیت های نمونه گیری، تست PCR در دانشگاه شهید بهشتی به صورت سواره (داخل خودرو) از ساعت 8 صبح امروز 29فروردین ماه 1400 انجام می شود.

این شیوه نمونه برداری در راستای اجرای برنامه کاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و یک شرکت دانش بنیان مستقر در این پارک و مجتمع دارویی درمانی هلال ایران برای شهروندان تهرانی (محل استقرار دانشگاه شهید بهشتی) در نظر گرفته شده است و تا زمان بازگشت به حالت عادی جامعه و گذر از وضعیت اضطراری به کار خود ادامه می دهد.

حسام شعبانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه پاندمی کرونا نه تنها ریشه کن نشده است بلکه شاهد ابعاد تازه ای از میزان شیوع آن در جهان به ویژه در کشور ایران هستیم اظهار کرد: تا رسیدن به مرحله واکسیناسیون عمومی (ایمنی نسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا در خودرو از امروز در دانشگاه شهید بهشتی +نحوه پرداخت هزینه و دریافت جواب

تست کرونا در خودرو از امروز در دانشگاه شهید بهشتی +نحوه پرداخت هزینه و دریافت جواب