مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-17پزشكي

چه تفاوتی بین علائم کرونا با حساسیت فصلی وجود دارد؟


یک فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمنولوژی با اشاره به برخی علائم مشترک میان کرونا و حساسیت های فصلی و آسم، گفت: این میان برخی نشانه ها و علائم وجود دارد که به تفکیک این دو از هم کمک می کند.

- چه تفاوتی بین علائم "کرونا" با "حساسیت فصلی" وجود دارد؟ ایسنا/کرمانشاه یک فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمنولوژی با اشاره به برخی علائم مشترک میان کرونا و حساسیت های فصلی و آسم، گفت: این میان برخی نشانه ها و علائم وجود دارد که به تفکیک این دو از هم کمک می کند.

دکتر سید حمیدرضا مرتضوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش حساسیت های فصلی با شروع فصل بهار گفت: متاسفانه برخی علائم این نوع عارضه و نیز برخی علائم بیماری آسم مشابه علائم بیماری کرونا بوده و همین امر موجب نگرانی های بسیاری شده است، اما در این میان برخی نشانه ها و علائم وجود دارد که با تشخیص آنها می توان تا حد زیادی تشخیص داد که فرد مبتلا به کرونا شده یا علائم او به خاطر حساسیت فصلی یا عود کردن بیماری آسم است.

مرتضوی اظهار کرد: مهمترین تفاوت علائم آسم و حساسیت فصلی با علائم کرونا در الگوی تکرار این علائم است، به نحوی که در آسم و حساسیت های فصلی علائم در طول یک ماه چندین مرتبه تکرار می شوند، اما در خصوص کرونا این علائم در مدت کوتاهی ظاهر شده و در طولانی مدت تکرار شونده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تفاوتی بین علائم کرونا با حساسیت فصلی وجود دارد؟

چه تفاوتی بین علائم کرونا با حساسیت فصلی وجود دارد؟